ده
نوشته شده توسط : afruz

اگر بوی عطرتان ماندگاری ندارد این روش ها به شما پیشنهاد میشود برای مثال شما عطر را بر روی مچ دست خود استفاده میکنید پس از شستشو و خشک کردن کامل مچ دست از مرطوب کننده ای چرب و بی بو ( مثل مقدار کمی روغن بادام) برای ماساژ روی مچ خود استفاده کنید و بعد عطر را بر روی مچ دست خود بزنید اگر اثر لازم را نداشت . مقدار بیشتری از عطر را برای دفعه های بعد در نظر بگیرید و اگر باز هم تاثیر لازم را نداشت میتوانید بر روی لباس خود عطر را امتحان کنید . البته باید به دو نکته توجه داشت که عطر ها بر روی لباس ماندگاری لازم را ندارند. نکته ی دیگر اینکه بعضی از عطرها لکه ی آن ممکن است بر روی لباس شما بماند و لباس شما را لکه دار کند.

 

بعضی عطرها بی دلیل و به سرعت بوی آنها محو میشود . اگر باز هم رضایت نداشته اید . پیشنهاد میشود عطر خود را عوض کنید . و عطری مرغوب تر را امتحان کنید .

 

یک نکته:

 

اگر شما از عطرهای اسپری استفاده میکنید وازلین را فراموش نکنید ( مسلما شما نمیخواهید براق دیده شوید پس کمی وازلین را در پشت گوش خود استفاده کنید . جاییست که دیده نمیشود ) و بعد از آن اسپری خود را استفاده کنید . این کار تست شده و جواه میدهد ..

 

راهنمایی

 

*استعمال عطر روی گردن و پشت گوش و مچ دست . این نقاطِ نبض است و حرارتی که دارد باعث گرمای بیشتر و بالطبع ماندگاری بوی عطر را برای شما در بر دارد.

*مرطوب کننده را بیش از حد استفاده نکنید . به اندازه کافی فقط برای جذب شدن روی پوستتان .

*روش دیگر.سعی کنید عطرتان را به همراه داشته باشید . در اینصورت اگر بوی عطر شما از بین رفت .میتوانید دوباره از آن استفاده کنید

*میتوانید مقداری را روی موهای خود اسپری کنید . مقدار خیلی کمی، البته قبل از اینکه موهای خود را صاف کنید . چون برای ماندگاری لوازم آرایشی بهداشتی، گرما و حرارت بسیار موثر در ماندگاریِ آن است.

 

هشدار

 

هرگز ، هرگز بیش از حد از اسپری عطر خود استفاده نکنید . گمان میکنید با اینکار بوی بیشتری پخش میشوید . اما اینطور نیست . بیش از حد عطر نزنید . حتی اگر احساس میکنید بوی زیادی پخش نمیکند . لازم به این کار نیست . اطرافیان حس میکنند .

 

*قبل از استعمال عطر حتما اطمینان حاصل کنید که آلرژی ندارید . اگر راش یا مشکل پوستی بوجود آمد ، حتما عطر یا مرطوب کننده خود را عوض کنید .





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: