پنج
نوشته شده توسط : afruz

فصل ها رابطه مستقیمی با احساسات و عواطف ما دارند ، فصل بهار احساس تولدی دوباره و شکوفه های گل و گرم شدن را منتقل میکند،فصل تابستان  احساس گرمی و گل و گیاهان سبز را منتقل میکند و فصل پاییز بیشتر با رنگهای عمیقتر و بوی مشک و نعناع هندی اشباع شده است در حالیکه  سپیدی زمستان سرد در بوی مرکبات،وانیل و ادویه منعکس شده است.

 

هر فصل حالت  منحصر به فرد و درجه حرارت نقش مهمی در انتخاب عطر یا ادکلن شما ایفا میکند در حالیکه درجه حرارت سرد ، شدت بوی عطر را کاهش می هد بنابراین در اینجا برخی از راهنمایی های مفید برای انتخاب یک عطر برای هر یک از چهار فصل می پردازیم.

 

فصل بهار : در بهار عطری که  منعکس کننده احساس شادی ست همانند بوی گل و مرکبات را انتخاب کنید.عطرهای ملایم و بهاری مناسب برای فصل بهار هستند. عطر Dior Aqua Fahrenheit و عطر Yellow Diamond نمونه ای از عطر گرم برای این فصل است.

 

فصل تابستان : در این فصل استفاده از عطرهایی که به برطرف کردن خستگی ناشی ازگرما ست پیشنهاد میشود زیرا عطرهای سرد حس تازگی و خنکی را به ما می دهند؛در فصل های گرم استفاده از رایحه های خنک بسیار دلچسب است.همانطور که گفته شد با گرم شدن هوا ماندگاری عطر کمتر می شود و باید در طول روز چندین بار از عطر خود استفاده کرد. عطر Hummer نیز نمونه ای از عطرهای خنک و تند می باشد.

 

فصل پاییز : در فصل های سرد سال بهتر است از عطرهای شیرین استفاده شود. عطر Dark Obsession و عطر Robe Noire نیز نمونه ای از عطر مناسب برای فصلهای سرد سال می باشد.

 

فصل زمستان : عطرهایی با بوهای سنگین تر مانند مشک و ادویه برای این فصل مناسب هستند. عطر Versace L Homme نیز نمونه ای از عطر گرم و تند مناسب برای روزهای سرد سال می باشد.


 





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: